20070509

tas.



hırka ve yorgan. bilmem ne kaç derece. gecenin derisini soyan bir nem. kutuplarda soğuk su satarım belki. dağın zirvesine, kenarına köşesine çıkıp enlem farklılıklarını gözleyebilir, güneşle ay arasına sıkışmış karanlık-gündüzde yürüyebilirim pekala.


bu oda sanki birazdan toplanıp gidecekmiş gibi duruyor. şimdilik
burdayız. ama burda değil.

caddeler kör ve soğuk. elinde tuttuğun ne. soğuyorum. bu film kaç mm ise artık, küçümen bir göz deliğinden bakıyorum ona. elmamı yerse, diye.




ben unutsam kimse hatırlamaz.






m.

1 yorum:

pk. dedi ki...

ben bir gençlik ve spor bayramını kutlamayı atladım galiba? yakışmadı bana. ayıldığımda ertesi gün olmuştu zaten.

şimdi organik -bu sefer büyük harflerle- bir not daha yazsam bana ne zaman eline tutuştururum, cebine sokuştururum kim bilir.

yoksa bir yazsam, son kullanma tarihi geçmeden ulaştırmak zorunda mı kalırım?

sağ elimin küçümen parmağı sızlıyor mayıs, yankı yapan duvarlarımdan çok.