20070423

hohoho.

gözüm trapezcinin üzerinde olacak, düşmek üzere olduğunu biliyorum ve aşağıda henüz ağzını açamayan cüce bir hipotalumusun ya da benzeri bir şeyin ağzını açamadığını da. yarım ağızla şarkı söylerse tv'deki karı böyle olur işte, böyle öğrenir çocuklar. ne de olsa hepimiz işli güçlü insanlarız, çocukları eğitmek lazım, kanal bilmem ne kaç.

yine sokağa çık sen. hangi bankayı soyacağını düşünüyorsun, biliyorum. soğuk kanlılığın beni dehşete düşürüyor çünkü aynasızların karşısında hemen ötmeye başlıyorsun. onlar bile acıyorlar sana. ben bu dünyaya acıyorum ama sana bakarak değil sırf, hepiniz. hepimiz.

geceyi söndürelim haydi, üzerine biraz su atman yeterli. neden külleri topluyorsun ki? bütün yetişkinlere iş bölümü yaptıralım. sen halıyı silmekle başlayabilirsin mesela. haftasonu misafirimiz gelecek. ama erken yat dostum, biliyorsun ki sabaha çok işimiz var.

şimdi senin sıfatın nedir? ben gittim bile. uzun süre uğrama buraya, öteki. onun yanındaki. herkes üstüne alınıyor sanki. dumanı görebiliyor musun? ahahah yanıyorsun işte!

karşılaşmayalım..

vay iblis!


10 7 6
m.

Hiç yorum yok: